top of page

הכל אני יכול.. בחופש הגדול?!

אז יולי הגיע ורבים מאתנו קצת בסטרט מזה..אוקי, אני לא אדבר בשמכם אבל אני כן. מצד אחד אני מבינה את הגישה של- איזה כיף.. זמן איכות ילדים משפחה והדבר האמיתי זה אוגוסט בכלל ,אחרי הקייטנות וכשהילדים גדולים ואני, מה התלונות? יש לי לקוחות מקסימים שמבינים ויודעים..יש עזרה.. יש.

ובכל זאת, השנה כשלראשונה הגדולה לא במסגרת פרטית וחופש הוא מיולי, כעצמאית הלוח החודשי לחופש הגדול הזה קיבל ממני הדחקה בעיקר:) ושמחה לבשר שדווקא הסטודיו עומד בתחילת מספר פרוייקטים חדשים שכמובן יוצאים לדרך... עכשיו!

בית במושב קיבל היתר בניה השבוע ונמצא ביסודות... אני נמצאת בתוכניות עבודה :) דירת גן בקטמון תתחיל סוףסוף (אחרי המתנה ארוכה..) שיפוץ מקיף ומוחלט ואני אכיר את הלקוחות, אורחות חייהם ואבנה פרוגרמה שאיתה נוכל לצאת לדרך

(So Stay Tuned...) וישנם עוד כמה פרוייקטים על אש קטנה יותר, בקיצור יהיה פה קיץ קצת מוטרף ועמוס יותר גדול ופחות חופש.. אבל לא באתי רק לפרוק ולהתלונן.. במסגרת אותו שיר שמתנגן באירוניה בראשי מתחילת השבוע "הכל אני יכול בחופש הגדול..." חשבתי על העולמות שלי ואיך לא? תפיסות עיצוביות.

אחת השאלות הנפוצות בקבוצות העיצוב, בפורומים ובבלוגים היא שאלת האופנה מול הניצחיות, הפופלרי מול הייחודי, שלפתי לכם כמה בקשות שנתקלתי בהם לאחרונה- "רעיון לקיר טלויזיה שהוא לא שוב קיר בריקים..?" , "איזה צבע הייתם ממליצים לי לכורסאות חוץ מחרדל?!..." "אשמח לראות תמונות של מטבחים שהם לא לבנים ו.. לא שחורים..?" יש גבול מאוד דק בין אופנה חולפת, שעלולה להמאס עלינו בקרוב וכדאי להיות בטוחים שזה באמת בשבילנו לפני שנשקיע זמן מאמץ וכסף לבין ההבנה שגם קצת אופניתיות בעולם העיצוב זה לגיטימי-ראיתם דברים שאהבתם, גם אתם מתייגים בפינטרסט וחולמים על דירה מבלוגים יפיפיים של העיצוב הסקנדינבי שכבש את העולם.. מותר. לא כל דבר טוב בעיני חשוב לשאוף למקוריות. אחרי הכל גם אלמטים עיצוביים שאנחנו נחשפים אליהם היום מכל פינה התחילו איפשהו..אבל וזה האבל הגדול..

חשוב לשאוף להתאמה.

אז איך עושים סדר? קודם כל לקראת שיפוץ או פרוייקט סטיילינג תמיד שלב ראשון שלי בהכרות עם הלקוחות זה פרוגרמה=רשימת הצרכים, חשוב להתחיל מצרכים פונקציונאלים ואורחות החיים האמיתיים של בני הבית כך (כי זה אומנם אופנתי לחשוב כך אבל לא, לא בכל בית בישראל החיים מתנהלים סביב ההכנות במטבח.. וזה בסדר! רק כדאי שהתוכנית של הבית תשקף את זה) אחר כך ניגש כמובן גם לרשימת החלומות..."הייתי רוצה שיהיה לי.." ומשם ואל מול תקציב ולוחות זמנים יהיה אפשר להתקדם.

כי הכי קל להתחיל מלראות תמונות השראה ולהגיד "דניאלה, תעשי לי כזה..."- אבל זה לא עיצוב! וכנראה שזה גם לא מה שיוליד תוצאה מותאמת לכל לקוח.

לאתר את הDNA העיצובי של לקוחות צריך מעט הכרות עם סיפור חייהם ומה באמת עושה להם נעים, הרבה הקשבה,ניסיון וקומץ של אינטואיציה ובהנחה שהלקוח בחר בי ללוות את התהליך צריך איזון נכון וקשוב מול ההעדפות והעיצוב שלי.

פרזנטציה

בשלב הזה אני כבר מייצרת ללקוחות פרזנטציה- הצצה לעולם של צבעים וחומרים, כיוון קונספטואלי עד לרמת הריהוט אביזרי תאורה וטקסטיל. כאן כבר ייתכן והעיצוב יכיל בתוכו גם אלמנטים וטרנדים אופנתיים אך תמיד בשילוב נכון עם מקומות יחודיים, פתרונות ספציפים ויעודיים,ריהוט מותאם ו.. חלל שהוא לא "הכל אני יכול" אלא מקום מאוזן,ומדוייק.

מאחלת לכולם קיץ מלא באיזון בין משפחה לפרנסה, בין עומס לחופש, בין אופני ליחודי.

שמחתי לחזור אליכם..

0584012041

דניאלה דיאמנט תכנון ועיצוב פנים.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page