top of page

פטרנים, טפטים ושבלונות...קירות מדברים עיצוב

 

הקירות שלנו הן לא רק חציצה בין חללים.. ואפשר לעשות הרבה מעבר לצבע.

טפטים זו דרך נהדרת לתת אפיון לחדר, להוסיף לו טוויסט מעניין, להגדיר אזורים ולהכניס טקסטורות ועומק לחדר.

אחרי ביקור בלונדון בshow room של חברת Farrow & Ball האירופאית התאהבתי בקולקציית הטפטים שלהם מ2015, מלאה במרקמים, תלת מימד ובפלטת צבעים נעימה ...

דוגמאות גאומטריות ורציפות של Farrow & Ball

בשיטוט בתצוגה של חברת Farrow & Ball , Hampsted London.

חברת צבע וטפט קירות שמשלבת מדהים בין הישן וחדש, דוגמאות קלאסיות ורומנטיות מול שימוש בצורות גאומטריות וטקסטורה ובנוסף הם מעבירים הדרכות מדהימות לדברים שאפשר לעשות עם טפט ...כדאי לעקוב אחריהם )

התחלתי לעשות קצת מחקר, 1. איך מזמינים לפרוייקטים בארץ טפטים של Farrow ... (מבטיחה לעדכן על כך בהמשך אך בגדול זה אפשרי על פי הזמנת מינימום למטר רץ) 2. מה החברות הדומות בארץ?

אז אומנם יש בשוק הישראלי ספקי טפטים מקסימים וטובים אך שימו לב שטפט גם צריך לדעת איך להניח ולעבוד איתו היטב ומדוייק. לא כל איש עבודה יעשה זאת נכון אז בדקו מול הספקים או בעלי המקצוע שלכם שהם התנסו בכך בעבר. ההמלצות לחנויות וספקים כאן בהמשך הפוסט...

התרגלנו לראות שימוש בטפטים בחדרי תינוקות, דוגמאות מרגיעות ובהירות ובחדרי ילדים זה מוסיף את המשחקיות ועולם ויזואלי מלא בקונוטציות ספרותיות ושמחות לתוך החדר, אבל טפט זה לאו דווקא רק משחק לחדרי ילדים.

​קיר נהפך לאלמנט מעניין מרכזי גם על ידי שימוש בטקסטורה וצבעוניות אמורפית למשל כרקע לספה בסלון,

מאחורי מיטה או שולחן עבודה, הטפט יכול לעזור להגדיר אזור בחדר ולהפריד אותו משאר החלל.

Sanderson Fabrics and Wallpapers

חנות Dando בנחלת בנימין עם חלון ראווה מקסים ומזמין שמתעדכן באופן קבוע. דנדו מייבאים טפטים מיוחדים ועדינים של חברות Clarisse , WildGarden Wallcoverings וקולקציות נוספות.

נעזרתי בשירותם של דנדו בעבר דווקא בעניין של ריפוד וטקסטיל אך כל מחלקת הwallpaper גם כן מקסימה, יש להם טפטים ובדים תואמים מה שמאפשר משחק מעניין בין הקיר לטקסטיל והשירות אישי ואדיב.

מומלץ בחום.

Dando נחלת בנימין

בנחלת בנימין Dando חנות

בחנות דקו רום Deco Rom בפלורנטין מחזיקים דברים מקסימים של Sanderson Fabrics and Wallpapers

גם כן חברה בריטית, חובבת דוגמאות לטפטים במוטיבים מהטבע.

טפטים נהדרים של Scion בצבעי פסטל מקסימים ונעימים.

ומהקולקצייה האחרונה של חברת Eco Wallpaer השוודית שמביאה משהו מאוורר מרענן ומשעשע.

Scion פסטלים מבית

Scion פסטלים מבית

בדוגמאות בהירות ומשעשעות Eco Wallpaper

בדוגמאות בהירות ומשעשעות Eco Wallpaper

עוד אפשרות חביבה ורלוונטית מאוד לאנשי הDIY זה עבודה עם שבלונות, כן, שבלונות כמו שהיו לנו בגן, אבל לא בדיוק... אין צורך להבהל לא מדובר על משהו שמזכיר לנו את היצירות על הקיר בתנועת הנוער. ניתן להשיג ולהזמין היום דברים מקסימים ובעבודה נקייה (כולל אנשי מקצוע מומחים לעניין שיגיעו אליכם הביתה אם אתם לא מאלה שרוצים לעשות לבד...) מה זה אומר?

חנות Shabluna -

www.shabluna.com מציעים דוגמאות נהדרות לחדרי ילדים ולכל הבית. ויש מספר יתרונות- לעומת עלות טפט ועלות הדבקה שיש בטפטים, העבודה עם שבלונות יכולה להיות יותר חסכונית- עלות השבלונה והצבע בלבד תהיה נמוכה על פי רב, אפשר לבחור צבעים ללא הגבלה ויתרון נוסף הוא שהשבלונה היא רב פעמית...

החברה מציעה גם שירותי צביעה שלהם ע"פ מטר רבוע במינימום של 5 מטר רבוע להזמנה.

עבודה בשבלונות מאפשרת משחק צבעים מיוחד

תהליכי עבודה ותוצאות מעולות מחברת שבלונה

בין אם אתם תוך כדי או לקראת בנייה ושיפוץ עכשיו רק צריך לבחור איזה קירות יכולים לשדרג ולרענן את המראה של החדר בקלות ופשטות, לבחור מה הדרך המתאימה לכם ולצאת לחיפוש ממוקד אחר הדוגמא הצבעים והספק שיתאים לפרוייקט שלכם.

אהבתם את הכיוון אבל לא בטוחים מה מתאים לכם? איך ואיזה בחירה תאפיין את הצרכים שלכם והסגנון שתרצו, אשמח כמובן לסייע ולייעץ ...

או באתר-

תהנו:)

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page